Wednesday, October 10, 2007

Istu ja naudi vaadet

1 comment:

Karuema said...

Tere Kristo. Mida sina arvad,kuidas sina suhtuksid kui ma näiteks sinu tedamata ja sinu käest küsimata esitaksin sinu blogi oma tudengitele hambusse , noh viisakalt väljendades analüüsimiseks ja siis me teeksime sellest pärast veel avaliku show?
või näiteks paneksin sinu fotod ilma sinu teadamata näitusele ja ise ütleksin, et kõik ainult sellepärast, et need olid ju avalikult saadaval ja ma tahtsin ainult head...ja siis ma teeksin veel igasugu asju, näiteks...
tuleksin sinu blogiruumi ja hakkaksin kommenteerima sinu postitusi, et küll on nõmedate ja mittemidagiütlevate metsapiltidega siin üles astunud, või et see mees ise omast arust kõva kaameramees, aga ei oska ju üldse fokusseerida ja kompositsioon piltidel on täiesti paigast ära ja teravustamisega on probleeme ja üldse - mingi metsapildistaja selline, ... jne jne. Mis sa arvad, kas minu käitumine, kui ma nii teeksin, oleks viisakas ja korrektne ja kas see meeldiks sulle?
Aga õnneks, ma ei tee kõike seda sinu suhtes, ja palun siis austa ka minu virtuaalset ruumi ja luba mul kujundada see just selliselt nagu ma soovin ja levitada seda just seal, kus ma soovin. loodan, et see lühem ja lohisev tekst kandis sinuni idee, mida ma omas blogis öelda tahtsin.
Parimat soovides.
kaja tampere